Köpvillkor

Följande köpvillkor gäller för försäljning av barn- och babyprodukter och annan lös egendom (nedan kallade produkterna) av Nilou AB, organisationsnummer 559162-4480 (nedan kallat Nilou), om inte annat särskilt överenskommits skriftligt mellan respektive kund (nedan kallad kunden) och Nilou. Vid försäljning till konsument tillämpar Nilou de tvingande regler som följer av tillämplig lagstiftning. 

Allmänt

Nilou säljer barn- och babyprodukter via internet till privatpersoner i Sverige. För att handla hos oss måste du ha fyllt 18 år samt ha en giltig svensk ID-handling för paketförsändelser. Om du är under 18 år behöver du ha fått samtycke till ditt inköp från din vårdnadshavare. Nilou accepterar enligt svensk lag inte kreditköp till personer under 18 år. Nilou förbehåller sig rätten att i enskilda fall neka eller ändra en kunds beställning (exempelvis om kunden uppgivit felaktiga personuppgifter och / eller har betalningsanmärkningar).

Nilou reserverar sig för slutförsäljning samt eventuella bild- och skrivfel på webbplatsen eller felaktig information angående om en vara finns i lager. Nilou har rätt att korrigera sådana eventuella fel och att ändra eller uppdatera informationen när som helst. 

All bildinformation på webbplatsen ska uteslutande ses som illustrationer. Sådana illustrationer kan inte garanteras återge det antal varor du erhåller eller varans exakta utseende, funktioner eller ursprung. Nilou ansvarar inte för information på webbplatsen som kommer från en tredje part.

Beställning

Beställning görs på vår hemsida www.nilou.se. Genomförd beställning innebär att du godkänner våra köpvillkor och samtycker till att dina personuppgifter registreras i vårt kundregister. Avtal om köp träffas först när vi bekräftat beställningen genom att skicka en orderbekräftelse till den mejladress du angivit. 

Du kan återkalla din beställning fram till dess att den bekräftats av oss. Om du återkallar beställningen kommer Nilou att återbetala alla eventuella betalningar som du eller ditt betal- eller kreditkortsföretag har gjort avseende beställningen.

Vid eventuella felaktigheter i t.ex. angivande av pris, lagerdifferenser, leveranstid etc. förbehåller vi oss rätten att korrigera detta i efterhand. Om du inte är nöjd med vår korrigering får du självklart välja att avboka din order utan kostnad.
Rabattkoder kan endast användas enskilt, ej i kombination med varandra.

Betalning

I kassan kan du välja mellan betalsätten faktura, delbetalning, kortbetalning eller direktbetalning.
Alla betalningssätt hanteras av Klarna.
Nilou garanterar att de betalningsalternativ som erbjuds på nilou.se är säkra. Nilou erbjuder en säker kortbetalning med VISA och MasterCard i samarbete med Klarna. Vid betalning med kort skickas kunden vidare till en säker sida där kunden tryggt kan fylla i sina kortuppgifter och genomföra betalningen. Nilou hanterar aldrig kundens kortuppgifter. Kunden kan endast handla med kort utställda inom Norden.

Nilou har rätt att ta betalt av dig redan i samband med beställningen om inte fakturabetalning eller annat liknande betalsätt valts av dig och godkänts av Nilou. Vid fakturabetalning eller delbetalning kan Nilou eller dess samarbetspartners komma att göra en kreditupplysning. Du kommer i sådant fall upplysas om detta. Nilou förbehåller sig rätten att inte alltid erbjuda alla betalsätt alternativt ändra betalsätt om det som du valt av någon anledning inte fungerar vid tillfället för köpet. Observera att eventuella begränsningar för betalningsalternativ anges på webbplatsen.

Samtliga priser anges i svenska kronor inklusive moms. Eventuell fraktkostnad tillkommer, beroende på vilket fraktalternativ du väljer vid beställning.

Kampanjer och erbjudanden

Nilou kan från tid till annan erbjuda kampanjer på webbplatsen som kan ha förmånligare villkor än vad som framgår av dessa villkor t.ex. rörande betalning eller förlängd ångerrätt. Dessa förmånligare villkor gäller så länge kampanjen är aktiv och för de specifika varor som anges av Nilou i samband med kampanjen. Nilou förbehåller sig rätten att när som helst återkalla sådana kampanjer. Vid avslutande eller återkallande av en kampanj gäller dessa villkor utan ändringar. Erbjudanden på specifika varor på webbplatsen gäller under en begränsad tid och så länge lagret räcker.

 

Integritetspolicy

1. Allmänt

Denna policy avser integritet och beskriver hur Nilou AB, org. nr 559162-4480, Virvelvägen 3, 232 36 Arlöv, e-post:info@nilou.se, samlar in, lämnar ut och lagrar dina personuppgifter.


Integritetspolicyn gäller när Nilou tillhandahåller tjänster och produkter såsom t.ex. när du handlar hos oss, har kontakt med vår kundservice, besöker våra webbplatser eller skapar ett konto. 

Med integritetspolicyn vill vi att du skall kunna känna dig trygg när du lämnar dina personuppgifter till oss samt visa hur vi säkerställer att dina personuppgifter behandlas i enlighet med gällande personuppgiftslagstiftning.

2. Personuppgiftsansvarig

Nilou är personuppgiftsansvarig för att Nilous behandling av dina personuppgifter sker i enlighet med tillämplig lagstiftning. 

Nilou AB
Virvelvägen 3
232 36 Arlöv
Sverige

Tel.: +46 (0)40-12 97 80 
E-post: info@nilou.se

3. När behandlar vi personuppgifter?

När du besöker vår webbsida, handlar hos oss, prenumererar på nyhetsbrevet, skapar ett konto eller kontaktar vår kundservice behöver vi samla in och behandla dina personuppgifter. Vi samlar in denna information för att kunna erbjuda den service och funktionalitet som förväntas och för att kunna fullgöra vår del av t.ex. ett köpeavtal. 

4. Vilka personuppgifter behandlar vi? 

Vår datapolicy innebär att vi sparar och hanterar så lite av dina uppgifter som möjligt. Det betyder att vi bara använder de uppgifter som är nödvändiga för att bearbeta din beställning och upprätthålla kommunikationen med dig.

Personuppgifter vi samlar in för dig som är kund är följande:
•    Namn
•    Adress (leverans- och räkningsadress)
•    E-postadress
•    Telefonnummer
•    Kundnummer
•    Köphistorik 
•    IP-adress och information om användning av webbplatsen
•    Personuppgifter som du anger vid kontakt med Nilou, t.ex. med kundservice eller via Mina sidor 

För att kunna bearbeta din beställning fullständigt överlämnar vi dina uppgifter till våra samarbetspartner, t.ex. PostNord och Klarna. Vi samlar även in dina adressuppgifter från tredje parts tjänster för adressuppdateringar.

När du besöker vår hemsida sparar vi följande uppgifter av administrativa och tekniska skäl: typ och version av använd webbläsare, datum och tid för besöket och din IP-adress. Dessa uppgifter blir anonymiserade och används för vår statistik och för att vi ska kunna förbättra vår internet- och onlinetjänst. De anonymiserade uppgifterna separeras från dina personliga uppgifter, sparas i ett säkert system och kan inte kopplas till en specifik person. Detta innebär att dina personliga uppgifter alltid förblir skyddade.

5. Sammanställning av personuppgiftshantering:

5.1. Hantera beställning inklusive notiser och efterföljande support
Exempel: För att leverera, erbjuda betal- och lev.- alternativ, hantera reklamations- och garantiärenden, besvara frågor
Rättslig grund: Fullgörande av avtal om köp
Lagringstid: 3 år efter genomfört köp
Typ av personuppgifter:
•    Namn, adress, e post, telefonnummer
•    Orderinformation
•    Leveransinformation
•    Betalinformation
•    Andra personuppgifter som lämnas vid kontakt med oss

5.2. Fullföljande av lagkrav
Exempel: Garantiåtaganden, konsumentlagstiftning, produktsäkerhet, bokföring
Rättslig grund: Fullgörande av rättslig förpliktelse
Lagringstid: Så länge som tillämplig lag kräver, t.ex. 7 år enligt bokföringslagen
Typ av personuppgifter:
•    Namn, adress, e post, telefonnummer
•    Orderinformation
•    Leveransinformation
•    Betalinformation

5.3. Registrering och hantering av konto
Exempel: Ge behörighet till inloggning på ”Mina sidor”, ge tillgång till orderhistorik, upprätthålla relevans i kontaktuppgifter, erbjuda sparade favoriter
Rättslig grund: Fullgörande av avtal om köp
Lagringstid: Så länge du har ett konto
Typ av personuppgifter:
•    Namn, adress, e post, telefonnummer
•    Orderinformation
•    Leveransinformation
•    Användning av webbplats
•    Andra personuppgifter som lämnas vid kontakt med oss

5.4. Marknadsföring / Profilering
Exempel: Skicka relevanta erbjudanden via e post eller SMS på liknande produkter och tjänster, visa produktrekommendationer, genomföra kampanjer och events mot visst kundsegment.
Vi kan även komma att kontakta er för att fråga om ni vill lämna ett omdöme efter slutförd beställning. Detta är helt frivilligt och ni kan kontaktas högst en gång även om ni gör flera beställningar.
Rättslig grund: Fullgörande av avtal om köp och samtycke
Lagringstid: 12 månader efter genomfört köp eller tills samtycket återkallas
Typ av personuppgifter:
•    Namn, adress, e post, telefonnummer
•    Orderinformation
•    Leveransinformation
•    Användning av webbplats
•    Andra personuppgifter som lämnas vid kontakt med oss

5.5. Utveckling av företagets tjänster och produkter, och analyser av kundkollektivet i stort
Exempel: Analyser av användarupplevelse, analyser av sortiment
Rättslig grund: Berättigat intresse
Lagringstid: 3 år efter genomfört köp 
Typ av personuppgifter:
•    Namn, adress, e post, telefonnummer
•    Orderinformation
•    Leveransinformation
•    Betalinformation
•    Användning av webbplats

5.6. Förhindrande av missbruk av tjänst och stävjande av brott 
Exempel: Förhindra bedrägerier, förhindra olovlig åtkomst till konton
Rättslig grund: Fullgörande av rättslig förpliktelse alt. berättigat intresse 
Lagringstid: Så länge som tillämplig lag kräver
Typ av personuppgifter:
•    Namn, adress, e post, telefonnummer
•    Orderinformation
•    Leveransinformation
•    Betalinformation

6. Hur länge sparas personuppgifterna?

Nilou sparar endast personuppgifterna så länge det är berättigat av ändamålet. Hur lång tid detta är kan variera beroende på typ av personuppgift och ändamål. Se punkt 7 för mer detaljer.

7. Hur skyddas personuppgifterna?

Nilou har vidtagit alla nödvändiga säkerhetsåtgärder för att skydda dina personuppgifter och du kan känna dig helt trygg när du lämnar personuppgifter till oss. Vi hindrar otillbörlig åtkomst, spridning och förändring, bl.a. genom att spara personuppgifter i databaser som är skyddade genom behörighetsstyrning och brandvägg. Vid kommunikation kring dina personuppgifter till partners finns alltid personuppgiftbiträdesavtal i grunden och kommunikationen är krypterad.

8. Lämnas personuppgifterna ut till någon?

Nilou lämnar bara ut dina personuppgifter till nödvändiga samarbetspartners eller koncernbolag med personuppgiftsbiträdesavtal. Exempel på samarbetspartners är bolag som utför tjänster för Nilou räkning inom t.ex. leverans, betalning och kommunikation. Dessa samarbetspartners hanterar endast dina personuppgifter i syfte att se till att vi fullföljer våra åtaganden enligt rättslig förpliktelse, fullgörande av avtal om köp eller samtycke.

Nilou kan också komma att lämna ut dina personuppgifter om det följer av lagkrav eller krav från myndighet, om det handlar om att säkerställa Nilous rättsliga intressen eller för att upptäcka eller förebygga bedrägerier eller andra säkerhetsfrågor.

Om någon av Nilous leverantörer eller samarbetspartners befinner sig utanför EU/EES kan Nilou komma att överföra dina personuppgifter dit. Om personuppgifter överförs till något land utanför EU/EES, kommer Nilou att vidta de åtgärder som krävs för att överföra personuppgifter till länder utanför EU/EES på ett lagligt sätt.

Saknas tillstånd för att sälja dina personuppgifter till tredje part kommer så inte att ske.

9. Vilka rättigheter har du?

Du kan alltid kontakta oss om du vill bli informerad om vilka personuppgifter vi sparar om dig, eller om du vill korrigera felaktigheter eller radera dessa uppgifter. Vi kommer även på din begäran eller på eget initiativ att rätta, avidentifiera, radera eller komplettera uppgifter som upptäcks vara felaktiga eller ofullständiga.

Du har även rätt att begära följande:

Tillgång till dina personuppgifter:

Det innebär att du har rätt att begära ett registerutdrag över den behandling som vi genomför avseende dina personuppgifter. Du har även rätt att få en kopia av de personuppgifter som behandlas. Du har rätt att genom en skriftligt undertecknad ansökan erhålla ett registerutdrag från Nilou om vilka personuppgifter som finns registrerade om dig, ändamålen med behandlingen och till vilka mottagare uppgifterna har lämnats eller ska lämnas ut. Du har även rätt att i registerutdraget få information om var uppgifterna har hämtats ifrån om personuppgifterna inte har samlats in från dig, förekomsten av automatiserat beslutsfattande (inklusive profilering) samt den förutsedda period under vilken uppgifterna kommer att lagras eller kriterierna som används för att fastställa denna period. Du har vidare rätt att i registerutdraget få information om dina övriga rättigheter som anges i denna punkt.

Rättelse av dina personuppgifter:

På din begäran kommer vi att så snabbt som möjligt rätta de felaktiga eller ofullständiga uppgifter vi behandlar om dig.
Radering av dina personuppgifter:

På din begäran tar vi bort de personuppgifter vi behandlar om dig om de ej behövs längre för de ändamål de samlades in för. Om det finns lagkrav på behandlingen av dina personuppgifter kommer vi avsluta behandlingen av uppgifterna för andra ändamål än att följa lagstiftningen, exempelvis bokförings- och skattelagstiftningen.

Begränsning av behandling av dina personuppgifter:

På din begäran begränsar vi vår behandling av dina personuppgifter till vissa avgränsade ändamål.
Du har rätt till dataportabilitet, det innebär att under vissa förutsättningar har du rätt att få ut och överföra dina personuppgifter i ett strukturerat och allmänt format till en annan personuppgiftsansvarig.

Du har rätt att invända mot personuppgiftsbehandlingen som utförs med intresseavvägning som ändamål. Vid invändning mot sådan behandling kommer vi enbart fortsätta att behandla de personuppgifter om det finns berättigade skäl till behandlingen som väger tyngre än dina intressen.

Vid behandling för direkt marknadsföring har du alltid rätt att invända mot sådan behandling genom att skicka ett mejl till info@nilou.se. När vi mottagit din invändning kommer vi att upphöra att behandla dina personuppgifter för sådant marknadsföringsändamål. Det finns också alltid möjlighet att tacka nej till fortsatt marknadsföring i alla våra utskick.
Du har även rätt att inge eventuella klagomål angående behandlingen av dina personuppgifter till Datainspektionen.

10. Cookies 

Nilous hemsida sparar cookies på din dators hårddisk när du går in på sidan. Cookien är en liten textfil som bara innehåller lite information som gör att hemsidan kan hålla ordning på vilka varor just du placerar i din kundvagn, samt vilket konto du är inloggad på och om du väljer att dölja vissa segment av webbplatsen.

Du kan ställa in i din webbläsares inställningar om du inte accepterar att cookies lagras på din dator, men för att kunna använda hemsidan och lägga ordrar genom den krävs att du har ställt in eller godkänt att Nilou får spara cookies på din dator.

11. Ändringar i integritetspolicyn

Vi förbehåller oss rätten till att ändra våra dataskyddsförklaringar ifall det skulle bli nödvändigt p.g.a. ny teknologi. Var god säkerställ att du har den mest aktuella versionen. Ifall vi ändrar grundläggande paragrafer i denna dataskyddsförklaring kommer vi att gå ut med information om detta på vår hemsida.

12. Kontaktuppgifter

Alla intresserade och besökare på vår hemsida når oss med frågor om dataskydd på följande adress:

Nilou AB
Virvelvägen
232 36 Arlöv
Sverige

Tel.: +46 (0)40-12 97 80
E-post: info@nilou.se  

 

Copyright

Allt innehåll på den här webbplatsen, såsom text, grafik, logotyper, bilder, ljudklipp, digitala nedladdningar och annan mjukvara, tillhör Nilou eller våra leverantörer och är skyddat av svenska och internationella upphovsrättslagar.

 

Frakt och leverans

Varor som finns i lager levereras normalt inom det antal arbetsdagar som anges på webbplatsen. Om inte annat särskilt avtalats (t.ex. i samband med bokning av varor som inte finns i lager) sker leveransen senast 30 arbetsdagar räknat från det att Nilou skriftligen bekräftat beställningen genom orderbekräftelsen.

När varan har lämnat vårt lager övergår leveransansvaret till fraktbolagen som levererar din order inom utsatt tid. Nilou kan inte lämna någon leveransgaranti för varor som inte finns i lager vid beställningstidpunkt eller för varor som lämnat vårt lager. Det betyder att den totala leveranstiden innan varan når dig kan bli längre än vad som anges som normalt för valt fraktsätt om transportören själv orsakar en försening.

Leveranstid

Vår leveranstid är normalt 2–4 arbetsdagar från att du har lagt din beställning, räknat från dagen efter du la din beställning, förutsatt att vi har varan i lager.

Leveranssätt

Leverans av beställda varor sker med Postnord. Priset är beroende av storleken på ordern. 

Nilou erbjuder fri frakt när kunden lägger en beställning på 500 kr eller mer. Nilou bjuder på det billigaste fraktalternativet.

Transportansvar 

Om varan skadas eller kommer bort under transporten från oss till dig är det vi som är ansvariga. Vid en eventuell retur till oss är det du som kund som är ansvarig för godset.

Transportskador

Om produkten är skadad vid leveranstillfället bör detta anmälas omgående till Nilous kundservice. För att vi ska kunna reklamera skadan gentemot vår transportör behöver vi anmäla transportskadan till denne inom 1-3 dagar. Vi är därför tacksamma om du anmäler skadan inom denna tid. Detta gäller såväl synliga som dolda transportskador och det är därför viktigt att du packar upp och kontrollerar att produkten är felfri så snart som möjligt efter mottagandet.
Om skadan är synlig är det enklast om du anmäler detta direkt till chauffören vid mottagandet av försändelsen. Tänk på att alltid spara emballaget för att reklamationen ska kunna hanteras korrekt.

En produkt som är felaktigt expedierad bör anmälas snarast möjligt till Nilou.
Om en vara mot förmodan skulle vara felexpedierad, skadad eller felaktig åtar vi oss att kostnadsfritt avhjälpa felet.

Ej utlöst order

Vi förbehåller oss rätten att debitera kostnaderna för den hantering som uppstår vid ej uthämtade paket (returfrakt, expeditionskostnad etc.). Därför tar vi ut en avgift på 299 kr om ett paket ej hämtas ut. Försändelsen ligger hos postombudet i 14 dagar innan den returneras till oss. Observera därför att om du ångrar ett köp och vill returnera varan, behöver du först hämta ut paketet och därefter returnera enligt beskrivning nedan. Outlösta paket omfattas inte av ångerrätten.

Leveransförsening

Du har rätt att häva ditt köp utan extra kostnad vid eventuell försening mot utlovad leveranstidpunkt. Om vi får kännedom om leveransförseningar av din order kontaktar vi dig omgående via e-post eller telefon.

 

Ångerrätt och retur

Som kund har du alltid 14 dagars ångerrätt enligt Distans- och hemförsäljningslagen. Ångerfristen börjar löpa från den dag du mottagit varan. Detta innebär att du som kund har rätt att ångra ditt köp genom att meddela Nilou detta inom 14 dagar från det att du eller ett ombud till dig tagit emot den beställda varan. Du ska sedan skicka varan i retur inom 14 dagar räknat från det datum du meddelade Nilou om att du utnyttjat din ångerrätt. Produkten ska returneras väl emballerad i fint skick och i originalkartong.

Om varan inte är i oförändrat skick kan vi komma att göra ett prisavdrag som motsvarar varans värdeminskning. Värdeminskningen bedöms från fall till fall. 

Ångerrätten eller bytesrätten gäller inte för produkter med bruten försegling som inte kan återlämnas på grund av hälso- eller hygienskäl exempelvis bröstpumpar eller underkläder. Ej heller gäller den för produkter med begränsat hållbarhetsdatum eller som klassas som färskvara.

Ångerrätten eller bytesrätten gäller inte för bilbarnstolar, babyskydd, bältesstolar, bilkuddar, hjälmar och cykelsitsar om kartongen / förpackningen är öppnad. Det beror på att eventuella dolda fel hos dessa typer av produkter kan medföra att produkten inte uppfyller de förväntade säkerhetskraven.

Om du vill byta en produkt returnerar du produkten du vill byta, du får då pengar tillbaka och lägger en ny order.

365 dagars öppet köp – vid obruten förpackning 

Som kund hos Nilou har du 365 dagars öppet köp på produkter som du inte brutit förpackningen på. Förpackningen får inte vara skadad eller förstörd på något sätt. Om produkten inte har en särskild förpackning utan levererades lös i ett paket skall samtliga märken, klisterlappar, etiketter etc. sitta kvar på produkten. Produkten skall returneras i helt oförändrat skick och får inte vara använd.

365 dagars öppet köp gäller inte på säkerhetsprodukter som kan mista sin funktion utan synliga skador eller produkter som har ett begränsat hållbarhetsdatum eller som klassas som hygienprodukter. Produkter som levereras från externt lager är också undantagna från 365 dagars öppet köp.

Så här gör du en retur

Kontakta vår kundtjänst via vår mail eller på telefon och anmäl din retur. Du får sedan en förbetald fraktsedel som du använder för att returnera dina produkter. Du kan som alternativ fylla i Konsumentverkets standardformulär för att utöva din ångerrätt. Var noga med att uppgifterna är korrekta och tydliga.

Förpacka varan ordentligt, använd den ursprungliga produktförpackningen samt ett skyddande transportemballage, likvärdigt det som varan levererades i till dig.

Returnera varan till Nilou med hjälp av den returfraktsedel ni fått skickad till er.

När du utnyttjar din ångerrätt står du som kund för returfrakten. Returfrakten ligger på 79 kronor och den justeras i samband med återbetalningen av dina pengar.

Återbetalning görs så snart som möjligt och senast inom 14 dagar från det att vi mottagit och registrerat din retur på vårt lager.  

Reklamation

Nilou säljer alla produkter med 1 års garanti. För kunder i Sverige gäller 3 års reklamationsrätt enligt Konsumentköplagen.

Produktgarantin täcker endast ursprungliga fabrikationsfel, d.v.s. fel som fanns i produkten vid leverans. Fabrikationsfel skall konstateras av Nilou, varpå kunden erhåller fri reparation alternativt en ny produkt eller pengarna åter. Detta förutsätter att alla skötselråd följts och att normal aktsamhet iakttagits.

Vid ett reklamationsärende skall du kontakta vår kundservice som vidare hjälper dig med processen. Du kommer då bli ombedd att tillhandahålla bildbevis via mail på felaktigheten / den defekt hos varan där felet tydligt framgår. Ange alltid ordernummer – och i förekommande fall även serienummer – vid en reklamation och beskriv felet på produkten. Eventuell återbetalning görs så snart som möjligt och senast inom 14 dagar från det att vi mottagit den defekta varan på vårt lager. 

 

Förlossningsgaranti

Nilou har förlossningsgaranti på alla produkter. Garantin gäller upp till 4 veckor efter förlossningsdatum. Garantin innebär att du har rätt att returnera produkterna om graviditeten eller förlossningen inte skulle gå bra. Vid tillämpande av förlossningsgarantin skall produkterna vara oanvända och du skall kunna visa ett läkarintyg.

 

Force Majeure

Händelser som krig, naturkatastrof, stridsåtgärder på arbetsmarknaden, myndighetsbeslut, uteblivna leveranser från underleverantörer, fördyrande omständigheter samt likvärdiga händelser utanför vår kontroll, vilka ej kunnat förutses, ska hänföras till force majeure. Detta innebär att Nilou befrias från sina förpliktelser att fullgöra ingångna avtal.

 

Tvist

Klagomål eller synpunkter avseende Nilous tjänster eller produkter bör meddelas till vår kundservice via e-post alternativt telefon 040-12 97 80. Om du inte är nöjd med vår hantering av ditt ärende är du välkommen att vända dig till din lokala konsumentvägledare eller Allmänna reklamationsnämnden (ARN). Vi följer alltid ARN:s rekommendationer.

 

Kontakt

Nilou AB
Virvelvägen 3
232 36 Arlöv
Sverige

Kundservice

Telefon: 040-1297 80
E-post: info@nilou.se